با عرض پوزش تصویر برند سازی موفق با مشکل مواجه است

بهترین اصول برای برندسازی موفق

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۱۶, ۱۳۹۵ remove_red_eye 334 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه می باشد

مقدمه

اهمیت برندسازی موفق از تبلیغات بیشتر است، اگر ما در برندسازی موفق عمل کنیم موجب می شود کالای ما به راحتی در بازار عرضه گردد. بنابراین برندسازی از تبلیغات جلوتر و مقدم تر است.

نکات عملی برای برند سازی موفق

 

۱٫کم، زیاد است. 

در کالاهای لوکس، یک برند نمی تواند  مخصوص همگان باشد. روی  توسعه یک چشم انداز منحصر به فرد تمرکز نمایید.

۲٫شروع به جمع آوری داده های کانال های تجاری مختلف نمایید. 

کالاهای لوکس  فضایی برای  ابراز هنرمندانه و با کیفیت بوده  است. با این حال، امروزه،  برندها باید  وارد موج اطلاعات شوند  تا بتوانند روی بازار کسب و کار تاثیر کارامد داشته باشند.

۳٫میراث همچنان مهم باقی مانده است

عمر متوسط ۱۰ برند برتر “برندز”  ۱۲۹ می باشد.  اما برای پرورش  نسل بعدی مصرف کنندگان کالاهای لوکس،  برندها نیاز به  ارائه تجربه برند دارند .

۴٫از آنجا که مردم بیشتر مسافرت می کنند

برندهای لوکس نیاز به  داستان یک خط سیر پایدار  دارند تا بتوانند هم با مصرف کنندگان بین المللی در تماس باشند و هم  برای مصرف کنندگان داخلی قابل قبول باشند.

برندسازی موفق

نکات عملکردی برند سازی موفق

هدف مشخصی را برای نام تجاری تان تعریف نمایید؛ هدفی که اجازه می دهد نقش با مفهوم و هدفمندی را در جامعه و فرهنگ ایفا نمایید. بسیار زیاد روی ایده های خلاقانه تمرکز نمایید که هدف واقعی برند تجاری است و بر اساس نیازهای مصرف کننده، نه فقط بر اساس قابلیت های تولید، عمل نمایید.

یک سازمان چابک و هوشمندانه را شکل دهید که شما را قادر به واکنش سریع و بررسی نماید،  و در عین حال تمرکز حواس بلند مدتانه روی جهت گیری داشته باشید.

با مشتریان خود به عنوان افراد دخیل در تکامل برند رفتار نمایید. اینکه چگونه آنها محصولات را استفاده میکنند و یا در مورد محصولات اظهار نظر می کنند، به شما کمک می کند هدفمند و با مشتریان مرتبط باقی بمانید. ارتباطاتی را ایجاد نمایید که مربوط، سازگار و متمایز باشد . مصرف کنندگان امروزه با اطلاعات، حقایق، و بازاریابی احاطه شده اند. به آنها در این سر و صدا رسانه های رقابتی کمک نمایید.

نتیجه گیری

با توجه به نکات گفته شده به این نتیجه می رسیم که برای اینکه بتوانیم کالای خود را به بازار عرضه کنیم باید برندسازی را به بهترین شکل انجام دهیم. برند حکم شناسنامه سازمان و نشان هویتی سازمان می باشد، بنابراین برای داشتن برند موفق باید نهایت دقت را از خود نشان دهیم.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

 

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، مراحل برندسازی

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

 

 آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
مرداد ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

نکاتی درباره تقویت حافظه (اینفوگرافیک)

مرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۳۱ ب.ظ

سوالات هوش مالی جلسه دوم (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۳:۲۳ ب.ظ

چگونه به استقلال مالی برسیم؟

مرداد ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

معرفی بهترین راه های درآمدزایی

تیر ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۶ ب.ظ

باورهای بازدارنده سدی بین ما و موفقیت

ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

آشنایی با زندگی پر رمز و راز دن بیلزریان

تیر ۲۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

موفقیت در مذاکره چگونه حاصل می شود؟

تیر ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

هوش مالی

تیر ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۳۳ ب.ظ

خرید دین راهکار برای تامین نقدینگی و نکات هوش مالی

تیر ۲۵, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

۱۳ مرحله طلایی رشد کسب و کار

تیر ۲۲, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۶ ب.ظ

همکاری در فروش چگونه باعث کسب ثروت می شود؟

تیر ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۳ ب.ظ

زمان را به سلطه خود در بیاور

تیر ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۴ ب.ظ

۷ توصیه مالی برای جوانان ۳۰ ساله

تیر ۱۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

کسب و کار جوراب بافی

تیر ۱۷, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۲۰ ب.ظ

درباره شغل اول میلیاردرها چه می دانید؟

تیر ۱۵, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۲۷ ب.ظ

پرورش اعتماد به نفس در جهان کسب و کار

تیر ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۳۷ ق.ظ

تئوری عقابها (قسمت دوم)

تیر ۱۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۰ ب.ظ

تبلیغ چگونه با ذهن ما بازی میکند؟

تیر ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۶ ب.ظ

۹ قدم به سمت شروع کسب و کار

تیر ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۰۴ ب.ظ

برقراری ارتباط مؤثر با دیگران

تیر ۸, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۱ ب.ظ

ثروتمند نشدن ما چه دلایلی دارد؟

تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار