با عرض پوزش تصویر برند سازی موفق با مشکل مواجه است

بهترین اصول برای برندسازی موفق

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۱۶, ۱۳۹۵ remove_red_eye 231 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه می باشد

مقدمه

اهمیت برندسازی موفق از تبلیغات بیشتر است، اگر ما در برندسازی موفق عمل کنیم موجب می شود کالای ما به راحتی در بازار عرضه گردد. بنابراین برندسازی از تبلیغات جلوتر و مقدم تر است.

نکات عملی برای برند سازی موفق

 

۱٫کم، زیاد است. 

در کالاهای لوکس، یک برند نمی تواند  مخصوص همگان باشد. روی  توسعه یک چشم انداز منحصر به فرد تمرکز نمایید.

۲٫شروع به جمع آوری داده های کانال های تجاری مختلف نمایید. 

کالاهای لوکس  فضایی برای  ابراز هنرمندانه و با کیفیت بوده  است. با این حال، امروزه،  برندها باید  وارد موج اطلاعات شوند  تا بتوانند روی بازار کسب و کار تاثیر کارامد داشته باشند.

۳٫میراث همچنان مهم باقی مانده است

عمر متوسط ۱۰ برند برتر “برندز”  ۱۲۹ می باشد.  اما برای پرورش  نسل بعدی مصرف کنندگان کالاهای لوکس،  برندها نیاز به  ارائه تجربه برند دارند .

۴٫از آنجا که مردم بیشتر مسافرت می کنند

برندهای لوکس نیاز به  داستان یک خط سیر پایدار  دارند تا بتوانند هم با مصرف کنندگان بین المللی در تماس باشند و هم  برای مصرف کنندگان داخلی قابل قبول باشند.

برندسازی موفق

نکات عملکردی برند سازی موفق

هدف مشخصی را برای نام تجاری تان تعریف نمایید؛ هدفی که اجازه می دهد نقش با مفهوم و هدفمندی را در جامعه و فرهنگ ایفا نمایید. بسیار زیاد روی ایده های خلاقانه تمرکز نمایید که هدف واقعی برند تجاری است و بر اساس نیازهای مصرف کننده، نه فقط بر اساس قابلیت های تولید، عمل نمایید.

یک سازمان چابک و هوشمندانه را شکل دهید که شما را قادر به واکنش سریع و بررسی نماید،  و در عین حال تمرکز حواس بلند مدتانه روی جهت گیری داشته باشید.

با مشتریان خود به عنوان افراد دخیل در تکامل برند رفتار نمایید. اینکه چگونه آنها محصولات را استفاده میکنند و یا در مورد محصولات اظهار نظر می کنند، به شما کمک می کند هدفمند و با مشتریان مرتبط باقی بمانید. ارتباطاتی را ایجاد نمایید که مربوط، سازگار و متمایز باشد . مصرف کنندگان امروزه با اطلاعات، حقایق، و بازاریابی احاطه شده اند. به آنها در این سر و صدا رسانه های رقابتی کمک نمایید.

نتیجه گیری

با توجه به نکات گفته شده به این نتیجه می رسیم که برای اینکه بتوانیم کالای خود را به بازار عرضه کنیم باید برندسازی را به بهترین شکل انجام دهیم. برند حکم شناسنامه سازمان و نشان هویتی سازمان می باشد، بنابراین برای داشتن برند موفق باید نهایت دقت را از خود نشان دهیم.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

 

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، مراحل برندسازی

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

 

 آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

6 + سه =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟