تبلیغات محصولی مشابه

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person محمد محمدی access_time اسفند ۱۵, ۱۳۹۵ remove_red_eye 177 مشاهده comment بدون دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه این مقاله حدود 2 دقیقه میباشد.

مقدمه

تبلیغات محصولی مشابه در بازار ، یک مورد کاملا طبیعی می باشد. هر کالایی که وارد بازار می شود معمولا رقیبی دارد که بخواهد با او وارد مبارزه شود پس تبلیغات محصولی مشابه ، یک مورد کاملا طبیعی است. در این مقاله قصد داریم تا ۴ روش را به شما یاد دهیم تا بوسیله آن بتوانید تبلیغات محصولی مشابه در بازار را بهتر انجام دهید.

 

۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار

۱ از کاه ، کوه بسازید

همیشه به ما گفته اند که از کاه، کوه نسازید ولی اینجا قضیه فرق می کند. تا می توانید از کاه، کوه بسازید. منظور از این حرف این نیست که دروغ بگویید. کمی بزرگنمایی کنید ولی واقعیت را بگویید. تمام مشخصات و مزیت های ریز و درشت محصول یا خدمات خود را بررسی کنید. قطعا موردی هست که رقبا از قلم انداخته باشند. آن مورد را یک امتیاز برای خود بدانید و از آن استفاده کنید. کاری که شما باید انجام دهید این است که موضوعات کوچک و کم اهمیت را بزرگ کنید.

داستانی برای نمونه :

یک تبلیغات نویس قرار بود تا برای یک کارخانه تولید رب گوجه فرنگی، تبلیغاتی خوب بنویسد و در تلویزیون نمایش داده شود. بعد از چند روز تحقیق در کارخانه به یک نتیجه عالی رسید. طبق مشاهدات او، همه کارخانه ها برای درست کردن رب، ابتدا پوست آن را جدا می کنند و سپس از آن رب درست می کنند. این کار معمول آنهاست ولی هیچ کدام این کار را در تبلیغات خود عنوان نمی کنند. این مورد، یک امتیاز برای تبلیغات تلویزیونی شد. وقتی در تبلیغات تلویزیونی این متن گفته شد که ابتدا پوست آن را می گیرند و سپس تبدیل به رب می شود، همه بیندگان فکر کردند که این کارخانه تنها کارخانه ای می باشد که این کار را انجام می دهد. از همان ابتدا فروش این رب از همه جلو زد و همه رقبا را گرفت.

 

تبلیغات محصولی مشابه

 

۲ درباره مزیت های محصول زیاد بگویید

منظور از این مورد این می باشد که مزیت های بارز هر محصول را زیاد توضیح دهید. برای آن کابردهای مختلف پیدا کنید. به آن آب و تاب دهید. اینگونه برای مخاطب خود نیز بزرگ نشان داده می شود.

 

۳ اسم محصول یا بسته بندی آن را  متفاوت کنید

وقتی اسم محصول را متفاوت کنید یعنی آن را نسبت به اسم محصولات رقبا متمایز کرده اید. این تمایز باعث می شود تا اسم محصول شما بر سر زبان ها باشد. این موضوع در مورد بسته بندی هم صادق می باشد. وقتی بسته بندی شما خاص باشد قطعا در فروش شما تاثیر خواهد گذاشت. افراد به دنبال چیزهای خاص هستند.

 

۴ چهره ای محبوب و پایدار برای محصول خود بوجود بیاورید

اینکه چهره محصول شما در ذهن مخاطب شما چگونه است بسیار در برند شدن محصول شما تاثیرگذار است. هر چه شخصیت و هویت برند شما قوی تر باشد ارزش برند شما بیشتر می باشد و پایدارتر خواهید بود.

 

چنانچه در مدت زمان تخمینی موفق به اتمام این مقاله نشده اید می توانید به سایت تست تندخوانی مراجعه کنید

تیم آموزشی ماهان تیموری

نویسنده : محمد محمدی – ماهان تیموری

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، تبلیغات اینترنتی

نظرات شما نسبت به مقاله “۴ روش برای تبلیغات محصولی مشابه در بازار برای تیم آموزشی ماهان تیموری ارزشمند و سازنده می باشد.

 

دانلود PDF

 

download

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

4 × 3 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

چرا پول درآوردن در ایران راحت است؟؟؟

ساعت ۷:۴۳ ق.ظ

چرا پول در آوردن در ایران راحت است؟

اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

هرم هوش مالی

اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما