شناسایی مشتریان بعدی3

شناسایی مشتریان بعدی۳

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
person مهسا فرازمند access_time مرداد ۱۲, ۱۳۹۵ comment ۱ دیدگاه

شناسایی مشتریان بعدی۳

این مقاله ادامه ی مقاله شناسایی مشتریان بعدی۳ ۲ است.در مقاله شناسایی مشتریان بعدی۳ خواهیم گفت که چگونه به کاربرنمای بهتر دست خواهیم یافت و چگونه از بازخوردهای منفی بهره ببرید و کارتان را رشد دهید.

 

آیا کاربر نمای فعلی معتبر است؟

 

در فرایند تعیین ده مشتری بعدی ، کار اصلی شما مطمئن شدن از میزان مفید بودن کاربرنماست و باید اطمینان حاصل کنید که این کاربر نما ویژگی های مشتری هدف را به خوبی نشان می دهد. شناسایی مشتریان بعدی۳

  • اگر کاربر نما به لحاظ آماری از گروه مشتریان هدف پرت باشد، نه تنها منبع ضعیفی از اطلاعات خواهد بود، بلکه شما را به سمت تولید محصولی هدایت می کند که مشتریان هدف آن را نمی خواهند .

 هنگامی که اعتبار کاربرنما را می سنجید، ممکن است ویژگی های جالب و مشترکی میان کاربرنما و مشتریان کشف کنید که می تواند بازبینی کارنما و بهبود آن را برای شما امکان پذیر کند.

در این گام اغلب به کاربر نمای بهتری از انچه ترسیم کرده بودید دست خواهید یافت.

 

شناسایی مشتریان بعدی3

 

چگونه با بازخوردهای منفی برخورد کنیم؟

 

هدف شما علاوه بر تکمیل این گام با دقتی صد در صدی است ، بلکه ازمون فرضیه ها و کسب آگاهی از مشتریان بالقوه نیز از اهداف اصلی شما به حساب می اید.

بی شک در طول انجام دادن این گام ها نتایج منفی هم حاصل می شود،اما نوع واکنش تیم کارآفرین شما به این نتایج یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم خواهد بود.

بنابراین،اگر در هریک از گام ها بازخورد منفی ،یعنی بازخوردی که از فرضیه های شما پشتیبانی نمی کند ، دریافت کنید ، در حقیقت اطلاعات ارزشمندی را بدست اورده اید؛ این اطلاعات ممکن است نشان دهد که در پژوهش های انجام شده و داده های جمع ٰآوری شده تا این مرحله خطایی وجود داشته است.

غالبا نتایج منفی در یک گام باعث خاتمه یافتن کسب و کارتان نمی شود، ولی بدون شک پیش رفتن با طرحی معیوب که بر مبنای امید و ارزو شکل گرفته است و مبتنی بر حقایق نیست باعث شکست می شود.

ممکن است با اشاره به استیو جابز یا سایر کارآفرینانی که با روش های به ظاهر غیر منطقی به موفقیت رسیده اند، بپرسید« پس چرا باید به حرف مخالفان گوش کنم؟»

کارآفرینان واقعی احتمالاتی را می بینند که دیگران نمی بینند و بر موانعی غلبه می کنند که دیگران نمی توانند غلبه کنند.

اما حیات بازار خارج از اراده قدرت شماست، همانطور که تغییر دادن قوانین ترمودینامیک خارج از قدرت اراده شماست.

حتی قوی ترین شخصیت ها هم با قدرت تحریف واقعیت هم نمی توانند این کار را انجام دهند و تاریخ این مطلب را در ماجرای دین کامن و سگوی یا حتی استیو جابز و شرکت رایانه ای نکست نشان داده است.

اینجاست که نقش موثر فرایند مشتری محوری معلوم می شود.

نویسنده : مهسا قرازمند – ماهان تیموری

این کتاب را از دست ندهید:

دانلود کتاب متخصص شغلتان شوید

  1. حسن فکری گفته:

    مرسی عالی بود

تا کنون 1 دیدگاه در این مقاله ثبت شده است.
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
مهر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۰۵ ق.ظ

اصول کاری میلیونرهای خودساخته

مهر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۷:۳۵ ب.ظ

کارهایی که انسان‌های موفق وقت صرف آن نمی‌کنند

ساعت ۴:۰۲ ق.ظ

۲۰ عادت ضروری برای موفقیت در زندگی

مهر ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

نشانه‌های داشتن هوش هیجانی بالا

مهر ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

کار‌های روزانه انسان‌های موفق

ساعت ۲:۲۸ ق.ظ

راهکارهای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری

شهریور ۲۹, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۳۳ ب.ظ

عاداتی که فقیر را از ثروتمند جدا میکند

شهریور ۲۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

اشتباه مالی کسب و کارها (اینفوگرافیک)

ساعت ۱۰:۲۸ ق.ظ

حافظه کوتاه مدت چیست؟

ساعت ۹:۳۳ ق.ظ

بازاریابی با سایت راهی به سوی قله ثروت

ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دروغی به نام باور ؟

شهریور ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

چگونه زندگیمان را شفا دهیم؟

ساعت ۱۰:۵۰ ق.ظ

تسلط بر پراکندگی ذهن

ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

حافظه مغز یادگیری بزرگترین ابزار آموزشی ما

شهریور ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۲۷ ق.ظ

مارک کابن زندگینامه

ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

طلائی ترین نکات برای خلق موفقیت و رشد فردی

شهریور ۲۵, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۰۰ ب.ظ

ویژگی های یک لندینگ پیج مناسب چیست ؟

ساعت ۸:۲۳ ب.ظ

اشتباهات مالی رایج و نحوه اجتناب از آن‌ها

ساعت ۱۲:۲۰ ب.ظ

کسب درآمد از تلگرام

ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

۳ روش از بهترین تکنیک های مذاکره

شهریور ۲۲, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۵۱ ب.ظ

چگونه در کمتر از ۴ ماه درآمد خود را۲تا۹ برابر افزایش دهیم

شهریور ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

پرزنت دیگران دغدغه اصلی بازاریابان

شهریور ۱۵, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ

بهترین راه های تبلیغات رایگان

ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

حرکات سر در زبان بدن

شهریور ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۳۰ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟