چگونه دیگران را متقاعد کنیم

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۱۲, ۱۳۹۵ remove_red_eye 295 مشاهده comment بدون دیدگاه

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

اگر بخواهیم بدانیم چگونه دیگران را متقاعد کنیم لازم است دلایلی را که باعث میشود دیگران به ما پاسخ

منفی بدهند راشناسایی و در پی راهی برای حل این مشکل باشیم.

 

معمولا پاسخ منفی یک واکنش ناخودآگاه و لحظه ای ست و دلیل قانع کننده ای ندارد،معمولا افراد با خاطره

بدی که از کلمه”بله” دارند جواب” نه” میدهند و چون میدانند که کم خطرتریت و کم ریسک ترین جواب است

از آن استفاده میکنند و دلیل خاصی هم ندارند.

 

بیشتر انسان ها به طور واقع نمیدانند کلمه “نه” از کجا منشا میگیرد.به طوری که وقتی به آنها پیشنهاد جدیدی

داده میشود در اوج سردرگمی به پاسخ نه پناه میبرند.

 

پس چگونه دیگران را متقاعد کنیم؟

 

وقتی که میخواهید کسی را در مذاکره ای متقاعد کنید،از جواب منفی ناامید نشوید.

جواب “نه” واکنش طبیعی همه انسانها به پیشنهاد جدید است.و نباید پشت این پاسخها حتما دلیل خاصی

وجود داشته باشد.

برای درک این موضوع که چرا دیگران در پاسخ به پیشنهاد جدید از “نه” استفاده میکنند.باید بدانید که به

چه شکل تصمیم

میگیرند،چگونه آینده را میبینند و چطور گذشته را به خاطر می آورند.

انسانها چگونه آینده را میبینند؟

معمولا افراد با توجه به تجربه های تلخ گذشته و ترس از آینده نمیدانند قرار است چه اتفاقی بیافتد.آینده از

نظر این افراد ترسناک و

مبهم است.و تاوقتی که تصور به این گونه باشد در مورد هر تغییری در آینده پاسخ “نه” خواهد بود!

 

شما باید با کمک تصویری الهام بخش آنها را از این فضا خارج کنید.

 

مثلا غرق شدن کشتی تایتانیک باعث نشد دیگر کسی سوار کشتی نشود و یا تصادف ماشینی باعث نمیشود

کسی دیگر سوار ماشین نشود.

 

اینها را باید همیشه به خاطر داشته باشید و این گونه پیام ها را به مخاطبی که از آینده ترس دارد وشاید

تجربه ای ناخوشایند داشته

باشد  و به شما پاسخ منفی بدهد انتقال دهید.

 

انسانها چگونه گذشته را به خاطر می آورند:

 

انسانها از خاطره هایی که به جا میماند تنها لحظات پایانی آن را به یاد می آورند،خاطره به هرگونه که تمام شده باشد به همان شکل

در ذهن ما یاداوری میشود.اگر دقت کرده باشید کارگردانهای سینما این موضوع را به خوبی درک کرده اند و از آن به عنوان

مهمترین بخش برای بیننده یاد میکنند.معمولا آخر فیلمها یا با تصویر بسیار غم انگیز تمام میشود یا با تصویر شاد و بعد از آن اگر از

بیننده در مورد چگونگی فیلم سوال کنید ،اولین صحنه ای که به یاد می آورد صحنه پایانی فیلم است.

 

پس همیشه به لحظات پایانی توجه داشته باشید و این لحظات را به بهترین شکل کنترول کنید.

من ماهان تیموری هستم و در راه رسیدن به ثروت و آرامش شما را یاری میکنم.

آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

14 − چهار =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۳, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۶ ب.ظ

درِگوشی از تبلیغات کلیکی

اسفند ۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۴ ب.ظ

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان

اسفند ۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۹ ب.ظ

با تبلیغات در سینما ، روی پرده بروید

ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

پیش بینی آینده املاک (ماهان تیموری – حقیقت طلب)

ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

کسب و کار خلبانی

بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۵۱ ب.ظ

تبلیغات موبایلی ، با مشتری حرف بزنید

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۴ ب.ظ

ایده یابی برای هرکسی ممکن است

ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

آشنایی با روانشناسی مذاکره چاشنی پولسازی در بازاریابی

بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۲ ب.ظ

بازاریابی با پادکست ، راحت شیپور بزنید

بهمن ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۰ ب.ظ

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، شاخه دار شوید

بهمن ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

با تبلیغات در مجلات ، اسکناس ها را ورق بزنید

بهمن ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

کار افرینی فقط با یک ایده شروع می شود

بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۴ ب.ظ

آیا از اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای چیزی میدانید؟؟؟

ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

کسب و کار CD و DVD

ساعت ۱۰:۰۹ ق.ظ

پاسخ به چالش صد میلیونی هوش مالی در املاک

بهمن ۲۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

تبلیغات با همایش ، رزمایش برتری

بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

کسب ثروت با ایده پردازی خلاقانه

بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۱ ب.ظ

قرعه کشی و اهدای جوایز ، خود را به صدر برسانید

بهمن ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

بازاریابی با تلفن ، صدای مشتری را از نزدیک بشنوید

بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۵ ب.ظ

بازاریابی چریکی ، مشتری را شگفت زده کنید

بهمن ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۳ ب.ظ

با پوستر تبلیغاتی ، چشم نواز شوید

بهمن ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

همکاری با خیریه پله پله تا آسمان زرین

ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

کسب و کار یوسی مَس

بهمن ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۴۷ ب.ظ

نکاتی ناب برای اهمیت مشاوره بازاریابی

بهمن ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۷ ب.ظ

بنر تبلیغاتی ، به مشتریان چشمک بزنید