با عرض پوزش تصویر برندیدگ شخصی با مشکل مواجه است

بهترین نکات برای داشتن برند شخصی

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۲۳, ۱۳۹۵ remove_red_eye 247 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۳ دقیقه می باشد

مقدمه

برند شخصی به معنای نوآوری بیشتر در خرید می باشد. برند شخصی مفهوم آن ارتباط و پیوند با مصرف کنندگان به شکلی فراتر از داده ها است. کلمه شخصی سازی در دنیای برندسازی  اغلب اشاره به  بازاریابی متناسب از طریق قدرت داده های  دیجیتال می کند. فناوری به کسب و کار ا اجازه می دهد بتوانند  رفتار مصرف کنندگان آنلاین را بر اساس داده ها ردیابی نمایند. این اطلاعات برندها را  قادر به  ایجاد تجربه برند که  با نیازهای مصرف کننده متناسب است ، می نماید و مصرف کنندگان را به تصمیم گیری خرید سریعتر وا می دارد.مشکل برند شخصی این است که بر مبنای رفتارهای گذشته قرار دارد.
  مثلا آمازون را به عنوان مثال در نظر بگیرید که ممکن است کتابی به شما معرفی نماید که شما در حال حاضر خریداری نموده اید.  این رویکرد در صورتی که شما عاشق نویسنده ی رمان های جرم و جنایت باشید، و بخواید یکی دیگر هم خرید کنید ، عالی جواب می دهد ؛ این مدل باعث می شود مصرف کنندگان  سریعتر و با اطمینان خرید نمایند. 

برند شخصی
ایده گسترده تر و توسعه یافته از برند شخصی

در حالی که داشتن نام خود را در نوشیدنی و یا کیف دستی مورد علاقه خود سرگرم کننده است و یک گام ما را به احساس ارتباط بیشتر با نام تجاری، نزدیک می نماید، ولی ما قطعا دوست نداریم هر چیزی که می خریم این گونه باشد. در مورد این موضوع، ما باید در مورد اینکه چگونه  می توانیم مفهوم شخصی سازی را توسعه دهیم تفکر نماییم. در حال حاضر ۷ میلیارد نفر در جهان زندگی می کنند  و در حالی که جایگاه ارزشمندی برای محصولاتی که با ایده های نو تولید شده اند وجود دارد و خدماتی ارائه می شود که تجربه ای فوق العاده را متناسب با سلیقه یک فرد فراهم می سازد، تفسیر ما نباید در مورد شخصی سازی آنقدر باریک باشد. در یک تعریف گسترده تر، شخصی سازی به معنای فردی سازی است. و الزاما  به معنای حروف اول نقش برجسته نیست. برندسازی همچنین می تواند  از طریق داستان سرایی ایجاد شود. مردم به واسطه ی یک داستان جذاب ، جذب برند می شوند. Huit Denim  یک نمونه جذاب است که برندی  لوکس در زمینه ی مد بوده و فروشگاهی را  در ولز با نام  Cardigan  ایجاد کرده است و در هفته ۳۵,۰۰۰  شلوار جین تولید می کند ، اما یک روز کارخانه بسته شد. همه  شغل خود را از دست داده بودند. راه اندازی دوباره Cardigan باعث برگشت به مبارزه اقتصادی  با صنعتگران ماهرش شد. این داستان شخصی نمونه ای از داستان های است که بافندگانان برند ممکن است بخواهند به اشتراک بگذارند تجربه های  منحصر به فرد راه دیگری برای شخصی سازی است.
Audi تجربه خرده فروشی خودرو را با ایجاد آخرین و پیشرفته ترین فناوری ها در نمایشگاه های مرکز شهرستان جدید  بهبود بخشیده است و دوباره نمایندگی خودرو را احیا نموده  و آن را به فضاهای نسبتا کوچک شهری پیوند داده که در آن فناوری دیجیتال مشتریان را قادر به تجربه  طیف گسترده ای از گزینه های audi می نماید . این نمایشگاه ها در حال حاضر نه  تنها اجازه می دهد که مشتریان ماشینی را که متناسب با نیازهای واقعی شان است، فراهم نمایند  بلکه همچنین سبکی مناسب با نیاز شخصی خود خرید نمایند. اغلب دیگر لازم نیست افراد  در شهر برای خرید به نمایندگی های مجاز که در حومه ها قرار دارند بروند. این روش ماشین را به آنها تحویل می دهد.

نتیجه گیری

برندهای تجاری می توانند در بسیاری از چیزها شخصی باشند. آنچه مهم است به یاد داشته باشید که معادله ارزش باید تعدیل شود. اگر مردم در حال دادن اطلاعات شخصی  خود به صورت رایگان،  هستند، باید دقیقا روشن شود که در ازایش چه به دست خواهند آورد.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

 

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، مدیریت برند

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

2 × چهار =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟