با عرض پوزش تصویر برندیدگ شخصی با مشکل مواجه است

بهترین نکات برای داشتن برند شخصی

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person سینا کنعانیان access_time مهر ۲۳, ۱۳۹۵ remove_red_eye 187 مشاهده comment بدون دیدگاه

مدت زمان تخمینی برای مطالعه این مقاله ۳ دقیقه می باشد

مقدمه

برند شخصی به معنای نوآوری بیشتر در خرید می باشد. برند شخصی مفهوم آن ارتباط و پیوند با مصرف کنندگان به شکلی فراتر از داده ها است. کلمه شخصی سازی در دنیای برندسازی  اغلب اشاره به  بازاریابی متناسب از طریق قدرت داده های  دیجیتال می کند. فناوری به کسب و کار ا اجازه می دهد بتوانند  رفتار مصرف کنندگان آنلاین را بر اساس داده ها ردیابی نمایند. این اطلاعات برندها را  قادر به  ایجاد تجربه برند که  با نیازهای مصرف کننده متناسب است ، می نماید و مصرف کنندگان را به تصمیم گیری خرید سریعتر وا می دارد.مشکل برند شخصی این است که بر مبنای رفتارهای گذشته قرار دارد.
  مثلا آمازون را به عنوان مثال در نظر بگیرید که ممکن است کتابی به شما معرفی نماید که شما در حال حاضر خریداری نموده اید.  این رویکرد در صورتی که شما عاشق نویسنده ی رمان های جرم و جنایت باشید، و بخواید یکی دیگر هم خرید کنید ، عالی جواب می دهد ؛ این مدل باعث می شود مصرف کنندگان  سریعتر و با اطمینان خرید نمایند. 

برند شخصی
ایده گسترده تر و توسعه یافته از برند شخصی

در حالی که داشتن نام خود را در نوشیدنی و یا کیف دستی مورد علاقه خود سرگرم کننده است و یک گام ما را به احساس ارتباط بیشتر با نام تجاری، نزدیک می نماید، ولی ما قطعا دوست نداریم هر چیزی که می خریم این گونه باشد. در مورد این موضوع، ما باید در مورد اینکه چگونه  می توانیم مفهوم شخصی سازی را توسعه دهیم تفکر نماییم. در حال حاضر ۷ میلیارد نفر در جهان زندگی می کنند  و در حالی که جایگاه ارزشمندی برای محصولاتی که با ایده های نو تولید شده اند وجود دارد و خدماتی ارائه می شود که تجربه ای فوق العاده را متناسب با سلیقه یک فرد فراهم می سازد، تفسیر ما نباید در مورد شخصی سازی آنقدر باریک باشد. در یک تعریف گسترده تر، شخصی سازی به معنای فردی سازی است. و الزاما  به معنای حروف اول نقش برجسته نیست. برندسازی همچنین می تواند  از طریق داستان سرایی ایجاد شود. مردم به واسطه ی یک داستان جذاب ، جذب برند می شوند. Huit Denim  یک نمونه جذاب است که برندی  لوکس در زمینه ی مد بوده و فروشگاهی را  در ولز با نام  Cardigan  ایجاد کرده است و در هفته ۳۵,۰۰۰  شلوار جین تولید می کند ، اما یک روز کارخانه بسته شد. همه  شغل خود را از دست داده بودند. راه اندازی دوباره Cardigan باعث برگشت به مبارزه اقتصادی  با صنعتگران ماهرش شد. این داستان شخصی نمونه ای از داستان های است که بافندگانان برند ممکن است بخواهند به اشتراک بگذارند تجربه های  منحصر به فرد راه دیگری برای شخصی سازی است.
Audi تجربه خرده فروشی خودرو را با ایجاد آخرین و پیشرفته ترین فناوری ها در نمایشگاه های مرکز شهرستان جدید  بهبود بخشیده است و دوباره نمایندگی خودرو را احیا نموده  و آن را به فضاهای نسبتا کوچک شهری پیوند داده که در آن فناوری دیجیتال مشتریان را قادر به تجربه  طیف گسترده ای از گزینه های audi می نماید . این نمایشگاه ها در حال حاضر نه  تنها اجازه می دهد که مشتریان ماشینی را که متناسب با نیازهای واقعی شان است، فراهم نمایند  بلکه همچنین سبکی مناسب با نیاز شخصی خود خرید نمایند. اغلب دیگر لازم نیست افراد  در شهر برای خرید به نمایندگی های مجاز که در حومه ها قرار دارند بروند. این روش ماشین را به آنها تحویل می دهد.

نتیجه گیری

برندهای تجاری می توانند در بسیاری از چیزها شخصی باشند. آنچه مهم است به یاد داشته باشید که معادله ارزش باید تعدیل شود. اگر مردم در حال دادن اطلاعات شخصی  خود به صورت رایگان،  هستند، باید دقیقا روشن شود که در ازایش چه به دست خواهند آورد.

چنانچه موفق به اتمام این مقاله در مدت زمان تخمینی نشده اید به سایت تست تندخوانی مراجعه نمایید

 

خواهشمندیم با دیدگاه سازنده خود ما را در ارائه هرچه بهتر مقالات یاری نمایید

تیم آموزشی ماهان تیموری
نویسنده: ماهان تیموری – سینا کنعانیان

ارائه دهنده آموزش های کسب و کار ، کارآفرینی ، مدیریت برند

برای دانلود PDF مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید

 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده است

آموزش ۷ جلسه ای زیر را از دست ندهید:

با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

 

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

4 × 5 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

اسفند ۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

ویدیو وال ها ، یک دیوار تبلیغاتی

اسفند ۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایده هایی ناب برای شروع به کار

اسفند ۵, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۰ ب.ظ

تبلیغات در توالت های عمومی ، تبلیغاتی خنده دار

ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

۱۰ ایده خیلی خوب برای استارت اولیه

اسفند ۳, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۶ ب.ظ

درِگوشی از تبلیغات کلیکی

اسفند ۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۴ ب.ظ

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان

اسفند ۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۹ ب.ظ

با تبلیغات در سینما ، روی پرده بروید

ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

پیش بینی آینده املاک (ماهان تیموری – حقیقت طلب)

ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

کسب و کار خلبانی

بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۵۱ ب.ظ

تبلیغات موبایلی ، با مشتری حرف بزنید

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۴ ب.ظ

ایده یابی برای هرکسی ممکن است

ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

آشنایی با روانشناسی مذاکره چاشنی پولسازی در بازاریابی

بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۲ ب.ظ

بازاریابی با پادکست ، راحت شیپور بزنید

بهمن ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۰ ب.ظ

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، شاخه دار شوید

بهمن ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

با تبلیغات در مجلات ، اسکناس ها را ورق بزنید

بهمن ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

کار افرینی فقط با یک ایده شروع می شود

بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۴ ب.ظ

آیا از اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای چیزی میدانید؟؟؟

ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

کسب و کار CD و DVD

ساعت ۱۰:۰۹ ق.ظ

پاسخ به چالش صد میلیونی هوش مالی در املاک

بهمن ۲۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

تبلیغات با همایش ، رزمایش برتری

بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

کسب ثروت با ایده پردازی خلاقانه

بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۱ ب.ظ

قرعه کشی و اهدای جوایز ، خود را به صدر برسانید

بهمن ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

بازاریابی با تلفن ، صدای مشتری را از نزدیک بشنوید

بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۵ ب.ظ

بازاریابی چریکی ، مشتری را شگفت زده کنید