با عرض پوزش تصویر مقاله برندسازی با اینستاگرام به درستی بارگذاری نشده است .

برندسازی در اینستاگرام

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person مهسا فرازمند access_time مرداد ۲۵, ۱۳۹۵ remove_red_eye 313 مشاهده comment بدون دیدگاه

برند سازی در اینستاگرام

                                       مدت زمانی مطالعه ی مقاله برندسازی در اینستاگرام  ۲:۳۰ دقیقه می باشد 

مقدمه :

یکی از روش های ساده و بی هزینه معرفی خود برندسازی در اینستاگرام است. در مقاله برندسازی در اینستاگرام ایده هایی ساده را به شما ارائه می دهم که شما می توانید از این طریق خودتان را معرفی و برندسازی کنید همین طور درآمد اینترنتی داشته باشید،و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برندسازی در اینستاگرام  با استفاده از ایده بازی کاری (gamification ) :

بازی کاری یک علم جدید است یعنی تبدیل فرایند های جدی به بازی است ، که در مدیریت و بازاریابی اینترنتی استفاده میشود که تبدیل کارهای جدی به بازی است وما می توانیم کارهایی را انجام دهیم که هدف فقط تفریح است یا هدف کاملا خود یک کار جدی باشد.

  • اگر بازی با هدف جدی باشد مثل فوتبال که هدف گرفتن جام و موفقیت های بزرگ است .
  •  اگربازی ای صرفا  قصدش تفریح است یعنی بازی را انجام میدیم که تفریح کنیم مثلا با دوستمان شطرنج بازی می کنیم.
  •  یک کار جدی را با هدف تفریح انجام می دهیم. این فعالیتی است که به صورت تفریح طراحی شده.
  •  کاری جدی را با هدف تفریح انجام می دهیم مثلا کودکان وقتی که به ساحل می رسند روی شن ها گودال حفر می کنند.

        حفر گودال یک کار جدی است ولی در اینجا به هدف تفریح انجام می شود.

  • اگر کاری جدی را با هدفی جدی انجام می دهیم ودر آن یک عامل بازی یا جذابیتی اضافه کنیم که افراد آن را با علاقه بیشتری انجام دهند به این کار بازی کاری می گوییم.تمام مردم دنیا ذاتا به بازی علاقه دارند و حس برند حس خوب و جذابی است و در بازی ها با این که در دنیای واقعی جایزه ای دریافت نمی کنند نهایت تلاششان را می کنند که برنده شوند.وتنها پاداشی که دریافت می کنند حس برنده شدن است که ما با همین ایده و تئوری می توانیم در بازاریابی خودمان استفاده کنیم.

در اینجا به چند مثال می پردازم که چطوراز تئوری gamification در کارمان استفاده کنیم.و افراد را درگیرتر وآنهارا علاقه مند به سایت خودمان کنیم.

در این تئوری ما می خواهیم کار را به یک بازی تبدیل کنیم.

روش های بازی کاری :

 

برندسازی در اینستاگرام۱-سلسله ای از عکس ها برای حدس زدن 

چندین عکس را با فاصله زمانی آپلود کنیم مثلا ۵عکس و روزی یک عکس و بگوییم اولین حرفش در عکس امروز است و روز دوم دومین حرف را منتشر کنیم و مسایقه این گونه است که چه کسی اولین جواب درست را درکامنت ها خواهد نوشت.درنهایت جایزه مال کسی است که اولین نفر کلمه را حدس بزندو اولین جواب درست رابنویسد وهمین ایده ساده باعث می شود که افراد کامنت بگذارند.و این انگیزه را خواهند داشت که هر روز صفحه شمارا چک بکنند. وببینند می تواند خودشان جزو برنده ها باشند یا خیر.جایزه ای دریافت خواهد کرد. این یکی از جذاب ترین تکنیک های بازی کاری است.

۲-ارسال عکس توسط هواداران 

ما می توانیم کاربران و هواداران خودمان را ترغیب کنیم که عکس بگیرند و آن را برای ما بفرستند و ما ان را در تلگرام قرار دهیم.فرض کنیم کفش می فروشید فرد از خودش و کفش عکس بگیرد و ان را برای شما ارسال کند .معیار برنده شدن این است که کدام از این عکس ها لایک بیشتری را به خود اختصاص دهد.و این خود فردی که عکس خودش را برای شما فرستاده تمام تلاشش را خواهد کرد تا دیگران را برای اینکه لایک بیشتری بگیرد به عکسی که خودش گرفته هدایت کند و سعی کند لایک بیشتری کسب کند تا بتواند برنده مسابقه شود.که نه تنها خودشون در صفحه ی شما فعالیت دارند بلکه اطرافیانشان هم در صفحه شما فعالیت کنند.

نتیجه گیری:

سعی کنید با استفاده از ابزارهای متفاوت سعی بر این داشته باشید که مخاطبان خودتان را جذب کنید ، از تبلیغات متنوع استفاده کنید ، بازاریابی های خودتان را تقویت کنید و نقاط قوت و ضعف خودتان را در برندسازی شناساسی کنید و بر روی آنها تمرکز کنید . 

با تشکر از توجه شما 

تیم آموزشی ماهان تیموری 

نویسنده : مهسا فرازمند – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده استارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

نوزده + 13 =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اسفند ۳, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۶ ب.ظ

درِگوشی از تبلیغات کلیکی

اسفند ۲, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۴ ب.ظ

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی ، ریش و قیچی دست خودتان

اسفند ۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۹ ب.ظ

با تبلیغات در سینما ، روی پرده بروید

ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

پیش بینی آینده املاک (ماهان تیموری – حقیقت طلب)

ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

کسب و کار خلبانی

بهمن ۳۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۵۱ ب.ظ

تبلیغات موبایلی ، با مشتری حرف بزنید

بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۵۴ ب.ظ

ایده یابی برای هرکسی ممکن است

ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

آشنایی با روانشناسی مذاکره چاشنی پولسازی در بازاریابی

بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۲ ب.ظ

بازاریابی با پادکست ، راحت شیپور بزنید

بهمن ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۰۰ ب.ظ

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، شاخه دار شوید

بهمن ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

با تبلیغات در مجلات ، اسکناس ها را ورق بزنید

بهمن ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۵:۲۳ ب.ظ

کار افرینی فقط با یک ایده شروع می شود

بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۳۴ ب.ظ

آیا از اسرار یواشکی کارت ویزیت حرفه ای چیزی میدانید؟؟؟

ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

کسب و کار CD و DVD

ساعت ۱۰:۰۹ ق.ظ

پاسخ به چالش صد میلیونی هوش مالی در املاک

بهمن ۲۳, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

تبلیغات با همایش ، رزمایش برتری

بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۹:۴۳ ب.ظ

کسب ثروت با ایده پردازی خلاقانه

بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۱۱ ب.ظ

قرعه کشی و اهدای جوایز ، خود را به صدر برسانید

بهمن ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ

بازاریابی با تلفن ، صدای مشتری را از نزدیک بشنوید

بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۵ ب.ظ

بازاریابی چریکی ، مشتری را شگفت زده کنید

بهمن ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۴۳ ب.ظ

با پوستر تبلیغاتی ، چشم نواز شوید

بهمن ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

همکاری با خیریه پله پله تا آسمان زرین

ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

کسب و کار یوسی مَس

بهمن ۱۵, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۴۷ ب.ظ

نکاتی ناب برای اهمیت مشاوره بازاریابی

بهمن ۱۴, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۷ ب.ظ

بنر تبلیغاتی ، به مشتریان چشمک بزنید