با عرض پوزش تصویر مقاله برندسازی با اینستاگرام به درستی بارگذاری نشده است .

برندسازی در اینستاگرام

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person مهسا فرازمند access_time مرداد ۲۵, ۱۳۹۵ remove_red_eye 553 مشاهده comment بدون دیدگاه

برند سازی در اینستاگرام

                                       مدت زمانی مطالعه ی مقاله برندسازی در اینستاگرام  ۲:۳۰ دقیقه می باشد 

مقدمه :

یکی از روش های ساده و بی هزینه معرفی خود برندسازی در اینستاگرام است. در مقاله برندسازی در اینستاگرام ایده هایی ساده را به شما ارائه می دهم که شما می توانید از این طریق خودتان را معرفی و برندسازی کنید همین طور درآمد اینترنتی داشته باشید،و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برندسازی در اینستاگرام  با استفاده از ایده بازی کاری (gamification ) :

بازی کاری یک علم جدید است یعنی تبدیل فرایند های جدی به بازی است ، که در مدیریت و بازاریابی اینترنتی استفاده میشود که تبدیل کارهای جدی به بازی است وما می توانیم کارهایی را انجام دهیم که هدف فقط تفریح است یا هدف کاملا خود یک کار جدی باشد.

  • اگر بازی با هدف جدی باشد مثل فوتبال که هدف گرفتن جام و موفقیت های بزرگ است .
  •  اگربازی ای صرفا  قصدش تفریح است یعنی بازی را انجام میدیم که تفریح کنیم مثلا با دوستمان شطرنج بازی می کنیم.
  •  یک کار جدی را با هدف تفریح انجام می دهیم. این فعالیتی است که به صورت تفریح طراحی شده.
  •  کاری جدی را با هدف تفریح انجام می دهیم مثلا کودکان وقتی که به ساحل می رسند روی شن ها گودال حفر می کنند.

        حفر گودال یک کار جدی است ولی در اینجا به هدف تفریح انجام می شود.

  • اگر کاری جدی را با هدفی جدی انجام می دهیم ودر آن یک عامل بازی یا جذابیتی اضافه کنیم که افراد آن را با علاقه بیشتری انجام دهند به این کار بازی کاری می گوییم.تمام مردم دنیا ذاتا به بازی علاقه دارند و حس برند حس خوب و جذابی است و در بازی ها با این که در دنیای واقعی جایزه ای دریافت نمی کنند نهایت تلاششان را می کنند که برنده شوند.وتنها پاداشی که دریافت می کنند حس برنده شدن است که ما با همین ایده و تئوری می توانیم در بازاریابی خودمان استفاده کنیم.

در اینجا به چند مثال می پردازم که چطوراز تئوری gamification در کارمان استفاده کنیم.و افراد را درگیرتر وآنهارا علاقه مند به سایت خودمان کنیم.

در این تئوری ما می خواهیم کار را به یک بازی تبدیل کنیم.

روش های بازی کاری :

 

برندسازی در اینستاگرام۱-سلسله ای از عکس ها برای حدس زدن 

چندین عکس را با فاصله زمانی آپلود کنیم مثلا ۵عکس و روزی یک عکس و بگوییم اولین حرفش در عکس امروز است و روز دوم دومین حرف را منتشر کنیم و مسایقه این گونه است که چه کسی اولین جواب درست را درکامنت ها خواهد نوشت.درنهایت جایزه مال کسی است که اولین نفر کلمه را حدس بزندو اولین جواب درست رابنویسد وهمین ایده ساده باعث می شود که افراد کامنت بگذارند.و این انگیزه را خواهند داشت که هر روز صفحه شمارا چک بکنند. وببینند می تواند خودشان جزو برنده ها باشند یا خیر.جایزه ای دریافت خواهد کرد. این یکی از جذاب ترین تکنیک های بازی کاری است.

۲-ارسال عکس توسط هواداران 

ما می توانیم کاربران و هواداران خودمان را ترغیب کنیم که عکس بگیرند و آن را برای ما بفرستند و ما ان را در تلگرام قرار دهیم.فرض کنیم کفش می فروشید فرد از خودش و کفش عکس بگیرد و ان را برای شما ارسال کند .معیار برنده شدن این است که کدام از این عکس ها لایک بیشتری را به خود اختصاص دهد.و این خود فردی که عکس خودش را برای شما فرستاده تمام تلاشش را خواهد کرد تا دیگران را برای اینکه لایک بیشتری بگیرد به عکسی که خودش گرفته هدایت کند و سعی کند لایک بیشتری کسب کند تا بتواند برنده مسابقه شود.که نه تنها خودشون در صفحه ی شما فعالیت دارند بلکه اطرافیانشان هم در صفحه شما فعالیت کنند.

نتیجه گیری:

سعی کنید با استفاده از ابزارهای متفاوت سعی بر این داشته باشید که مخاطبان خودتان را جذب کنید ، از تبلیغات متنوع استفاده کنید ، بازاریابی های خودتان را تقویت کنید و نقاط قوت و ضعف خودتان را در برندسازی شناساسی کنید و بر روی آنها تمرکز کنید . 

با تشکر از توجه شما 

تیم آموزشی ماهان تیموری 

نویسنده : مهسا فرازمند – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده استارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه
ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
مرداد ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

نکاتی درباره تقویت حافظه (اینفوگرافیک)

مرداد ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۳۱ ب.ظ

سوالات هوش مالی جلسه دوم (ویژه شرکت کنندگان دوره)

ساعت ۳:۲۳ ب.ظ

چگونه به استقلال مالی برسیم؟

مرداد ۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۰۸ ب.ظ

معرفی بهترین راه های درآمدزایی

تیر ۳۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۶ ب.ظ

باورهای بازدارنده سدی بین ما و موفقیت

ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

آشنایی با زندگی پر رمز و راز دن بیلزریان

تیر ۲۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۹ ق.ظ

موفقیت در مذاکره چگونه حاصل می شود؟

تیر ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

هوش مالی

تیر ۲۶, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۳۳ ب.ظ

خرید دین راهکار برای تامین نقدینگی و نکات هوش مالی

تیر ۲۵, ۱۳۹۶
ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

۱۳ مرحله طلایی رشد کسب و کار

تیر ۲۲, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۶ ب.ظ

همکاری در فروش چگونه باعث کسب ثروت می شود؟

تیر ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۵۳ ب.ظ

زمان را به سلطه خود در بیاور

تیر ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۱۴ ب.ظ

۷ توصیه مالی برای جوانان ۳۰ ساله

تیر ۱۸, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

کسب و کار جوراب بافی

تیر ۱۷, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۲۰ ب.ظ

درباره شغل اول میلیاردرها چه می دانید؟

تیر ۱۵, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۲۷ ب.ظ

پرورش اعتماد به نفس در جهان کسب و کار

تیر ۱۴, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۳۷ ق.ظ

تئوری عقابها (قسمت دوم)

تیر ۱۳, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۰۰ ب.ظ

تبلیغ چگونه با ذهن ما بازی میکند؟

تیر ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۶ ب.ظ

۹ قدم به سمت شروع کسب و کار

تیر ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۰۴ ب.ظ

برقراری ارتباط مؤثر با دیگران

تیر ۸, ۱۳۹۶
ساعت ۹:۴۱ ب.ظ

ثروتمند نشدن ما چه دلایلی دارد؟

تیر ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۸ ب.ظ

کسب و کار و ازدواج

ساعت ۲:۰۱ ب.ظ

تئوری عقاب ها (قسمت اول)

تیر ۴, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۳۱ ب.ظ

چگونه یک میلیاردر باشیم

تیر ۳, ۱۳۹۶
ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

استرس شروع کسب و کار