با عرض پوزش تصویر مقاله برندسازی با اینستاگرام به درستی بارگذاری نشده است .

برندسازی در اینستاگرام

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (No Ratings Yet)
person مهسا فرازمند access_time مرداد ۲۵, ۱۳۹۵ remove_red_eye 417 مشاهده comment بدون دیدگاه

برند سازی در اینستاگرام

                                       مدت زمانی مطالعه ی مقاله برندسازی در اینستاگرام  ۲:۳۰ دقیقه می باشد 

مقدمه :

یکی از روش های ساده و بی هزینه معرفی خود برندسازی در اینستاگرام است. در مقاله برندسازی در اینستاگرام ایده هایی ساده را به شما ارائه می دهم که شما می توانید از این طریق خودتان را معرفی و برندسازی کنید همین طور درآمد اینترنتی داشته باشید،و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برندسازی در اینستاگرام  با استفاده از ایده بازی کاری (gamification ) :

بازی کاری یک علم جدید است یعنی تبدیل فرایند های جدی به بازی است ، که در مدیریت و بازاریابی اینترنتی استفاده میشود که تبدیل کارهای جدی به بازی است وما می توانیم کارهایی را انجام دهیم که هدف فقط تفریح است یا هدف کاملا خود یک کار جدی باشد.

  • اگر بازی با هدف جدی باشد مثل فوتبال که هدف گرفتن جام و موفقیت های بزرگ است .
  •  اگربازی ای صرفا  قصدش تفریح است یعنی بازی را انجام میدیم که تفریح کنیم مثلا با دوستمان شطرنج بازی می کنیم.
  •  یک کار جدی را با هدف تفریح انجام می دهیم. این فعالیتی است که به صورت تفریح طراحی شده.
  •  کاری جدی را با هدف تفریح انجام می دهیم مثلا کودکان وقتی که به ساحل می رسند روی شن ها گودال حفر می کنند.

        حفر گودال یک کار جدی است ولی در اینجا به هدف تفریح انجام می شود.

  • اگر کاری جدی را با هدفی جدی انجام می دهیم ودر آن یک عامل بازی یا جذابیتی اضافه کنیم که افراد آن را با علاقه بیشتری انجام دهند به این کار بازی کاری می گوییم.تمام مردم دنیا ذاتا به بازی علاقه دارند و حس برند حس خوب و جذابی است و در بازی ها با این که در دنیای واقعی جایزه ای دریافت نمی کنند نهایت تلاششان را می کنند که برنده شوند.وتنها پاداشی که دریافت می کنند حس برنده شدن است که ما با همین ایده و تئوری می توانیم در بازاریابی خودمان استفاده کنیم.

در اینجا به چند مثال می پردازم که چطوراز تئوری gamification در کارمان استفاده کنیم.و افراد را درگیرتر وآنهارا علاقه مند به سایت خودمان کنیم.

در این تئوری ما می خواهیم کار را به یک بازی تبدیل کنیم.

روش های بازی کاری :

 

برندسازی در اینستاگرام۱-سلسله ای از عکس ها برای حدس زدن 

چندین عکس را با فاصله زمانی آپلود کنیم مثلا ۵عکس و روزی یک عکس و بگوییم اولین حرفش در عکس امروز است و روز دوم دومین حرف را منتشر کنیم و مسایقه این گونه است که چه کسی اولین جواب درست را درکامنت ها خواهد نوشت.درنهایت جایزه مال کسی است که اولین نفر کلمه را حدس بزندو اولین جواب درست رابنویسد وهمین ایده ساده باعث می شود که افراد کامنت بگذارند.و این انگیزه را خواهند داشت که هر روز صفحه شمارا چک بکنند. وببینند می تواند خودشان جزو برنده ها باشند یا خیر.جایزه ای دریافت خواهد کرد. این یکی از جذاب ترین تکنیک های بازی کاری است.

۲-ارسال عکس توسط هواداران 

ما می توانیم کاربران و هواداران خودمان را ترغیب کنیم که عکس بگیرند و آن را برای ما بفرستند و ما ان را در تلگرام قرار دهیم.فرض کنیم کفش می فروشید فرد از خودش و کفش عکس بگیرد و ان را برای شما ارسال کند .معیار برنده شدن این است که کدام از این عکس ها لایک بیشتری را به خود اختصاص دهد.و این خود فردی که عکس خودش را برای شما فرستاده تمام تلاشش را خواهد کرد تا دیگران را برای اینکه لایک بیشتری بگیرد به عکسی که خودش گرفته هدایت کند و سعی کند لایک بیشتری کسب کند تا بتواند برنده مسابقه شود.که نه تنها خودشون در صفحه ی شما فعالیت دارند بلکه اطرافیانشان هم در صفحه شما فعالیت کنند.

نتیجه گیری:

سعی کنید با استفاده از ابزارهای متفاوت سعی بر این داشته باشید که مخاطبان خودتان را جذب کنید ، از تبلیغات متنوع استفاده کنید ، بازاریابی های خودتان را تقویت کنید و نقاط قوت و ضعف خودتان را در برندسازی شناساسی کنید و بر روی آنها تمرکز کنید . 

با تشکر از توجه شما 

تیم آموزشی ماهان تیموری 

نویسنده : مهسا فرازمند – ماهان تیموری

دانلود PDF این مقاله 

با عرض پوزش تصویر فایل دانلود درست بارگذاری نشده استارائه دهنده آموزشهای : کسب و کار ، کارآفرینی ، کسب و کار اینترنتی

هنوز دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی میگذارد
ارسال دیدگاه

15 − یک =

ARE YOU READY? GET IT NOW!
OR SUBSCRIBE WITH
{subscription-facebook}
{subscription-google}
ثبت نام در اولین دوره جامع هوش مالی ایران
telegram
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
ساعت ۸:۲۲ ب.ظ

ناهشیاری مالی اعتیاد خطرناک بسیاری از افراد

فروردین ۳۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

یک راز درمورد هوش مالی و چند نکته دیگر

فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

کسب و کار حوله یکبار مصرف

فروردین ۲۴, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۲ ب.ظ

چرا همیشه یه جای کار میلنگه ؟؟؟

فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

نکات طلایی برای داشتن زندگی هدفمند

فروردین ۲۰, ۱۳۹۶
ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

آشنایی با انواع هدف

فروردین ۱۹, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

منظور و هدف از زندگی شما چیست؟

فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

توصیه های عیدانه استاد تیموری برای برنامه ریزی اهداف

فروردین ۱۲, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

بهترین نکات برای تقویت استعداد

فروردین ۱۱, ۱۳۹۶
ساعت ۱۰:۵۶ ب.ظ

ایده های غیرمعمول ، انقلابی در آفرینش

فروردین ۱۰, ۱۳۹۶
ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

هدف |بی هدفی قاتل انسانهاست!

فروردین ۷, ۱۳۹۶
ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

۶ گام اساسی در مذاکرات کسب و کار

فروردین ۶, ۱۳۹۶
ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

مقدمه ای بر آموزش بازاریابی

فروردین ۵, ۱۳۹۶
ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

ایده های انقلابی برای کسب و کار شما در سال جدید

اسفند ۲۹, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

عیدی تیم آموزشی ماهان تیموری برای سال۹۶ تو دوست خوبم

اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

رابطه هوش مالی با عید

ساعت ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز درباره آمیخته بازاریابی

اسفند ۲۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۷ ب.ظ

ایده های طلایی برای هر کسب و کاری لازم است

اسفند ۲۶, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۱۶ ب.ظ

تبلیغات دفاتر بیمه ، تبلیغات موثر چیست؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
ساعت ۴:۲۷ ب.ظ

۱۰ ایده ناب برای روانشناسی در مذاکره

اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

مثل بقیه کار را رها نکن

اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

ایده های عالی فقط برای شما

اسفند ۱۹, ۱۳۹۵
ساعت ۱۱:۴۹ ب.ظ

ایده خوب برای کسب و کار خوب

اسفند ۱۸, ۱۳۹۵
ساعت ۱۰:۲۳ ب.ظ

۹ قانون مهم برای تبلیغات موفق

اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

ایده تبلیغاتی را از کجا بیاوریم؟